Bekes Projekt - Egyenes

2015.09.25. 22:30 Versember

Mindig is utálni fogom Zahorán Csabát, mert olyan szakálla van, ami nekem soha nem lesz. Ezen kívül viszont olyan, mint egy keljfelJancsi, ahová lép metál terem. Még a Blind Myself-es időszakából van egy nagyon druva emlékem. A várpalotai PAFE-n szegény hátrafele akkorát esett a gitárral a színpadról, hogy rossz volt nézni. Nem kell a médiacirkusz, semmiféle ital miatt, egyszerűen elmérte a távolságot a nagy muzsikálásban. Rettentően nagyon zakózott, de hihetetlen módon védte a gitárt esés közben és persze pillanatok alatt szedte össze magát a dal pedig megállás nélkül tovább ment.

Aztán, hogy miért ment a Blind-ból nem tudom, nem érdekel. Insane-s kiruccanásáról sem sokat tudok, egy klipben láttam (Lighthouse), de nem követtem mennyi ideig volt ott és miért távozott, csak amikor a Bekes Projekt indult, akkor tűnt fel számomra újra. (Van még ugye a Billog is, de a perifériámba még nem került bele, ezért elnézést kérek, majd pótolom.)

zahoran_csaba.jpg

A szakáll és tulajdonosa.

Tehát Zahorán Csabáék újabb videót dobtak az éhes hallgatók szemébe. Az Új Kezdet után most egy (bal) Egyenessel leptek meg minket. A Nuskullon sorokon át meséli micsoda jó videó is lett ez és a saját tervezésű sínen száguldó kamera felvételei pont azt adták vissza, amit megálmodtak... hát ja, szerintem a videó maximálisan a mai szövegvideók sémáját hozta le. Elhiszem én, hogy örülnek, hogy meg tudták csinálni, de nem tudnak ehhez a témához objektívan állni, így azt sem látják, hogy a legtöbb ember nem nézi a videót meg, maximum hallgatja a zenét a háttérben, miköben már index.hu-t olvasgat. De ezzel semmi gond, én teljes egészében leszarom a videót (a Subié ebben a témában szerintem jobb).bekes.jpg

Az Új Kezdetből kiragadott szösszenet.

A zenét és szöveget tekintve pedig nagyon közeli rokonságban áll a Blind Myself-el. (Micsoda véletlen...) Csabi azt állítja, hogy ez a legslágeresebb daluk, de azért nekem az Új Kezdet jobban bejött. A hangzás is mintha egy fokkal nyersebb lett volna az Egyenesnél, a videó pedig, mintha a félprofi/félamatőr stílusban ragadt volna (ki tudja melyik az igazabb) és ezt pozitívumként említem. Engem a kb. 10 évvel ezelőtti próbatermi (garázs) zenéléseikre emlékeztetett, amikor már nem fértünk el a sörös/boros üvegektől, az izzadság és cigifüst szaga áradt a falakból és a 10 négyzetméteren, a három gitár maxon feltolva szólt, miközben a duplázóval tompítottam a csendet. Ezt a hangulatot sikerült felélesztenie bennem az Új Kezdetnek és ezt nagyon szívesen újraélem még párszor. Szóval Bekes Projekt előre!

Dal: 10/6
Szöveg: 10/7
Videó: 10/5

 

A bejegyzés trackback címe:

https://videosdi.blog.hu/api/trackback/id/tr557831112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása